Kanelbullens-dag

Tjoho! sorry att jag inte skrev igår men hade verkligen en latdag då. Binno och jag låg mest i sängen och myste. Älskar min tönt. Idag har det inte hänt så jättemycket heller. Vi var ute och gick innan. Det regnade inte när vi gick men när vi kommit halvvägs så började det att spöregna. Usch! Men vi var ute i en halvtimma iaf. Nu har robin åkt hem, och jag sitter och väntar på att maten ska bli klar.
Ikväll ska jag dra till stallet och rida, om min pålle lever. Täcket var dyngsurt igår, så kunde inte sätta på det, så han har inte haft något täcke idag. Stackarn! Men jag tror han klarar sig, eftersom han fått sin vinterpäls redan.

WIIE ! Idag är det ju kanelbullens dag med! Mamma bakde bullar igår så vi fuskade lite redan då. Men det blir ju naturligtvis bullar idag med :)

Hej så länge!
v / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0