Godmorgon!

Jag tänkte att jag skulle sova hela natten och till klockan halv tio. Är ledig idag, så ville sova länge. Men så blev det ju inte riktigt. Vaknade av att det bankade som fan och hamrade, Grannarna lägger om taket. Åhh! Så jag vaknade kvart över åtta och låg och snoozade utan att somna till tio. KUL! Sedan hade grannen under oss på tv:n jättehögt. Men nu är jag relativt pigg. Äter frukost nu och sen ska jag fixa lite. MÅste dra till stallet och mocka med, eller om jag ska longera honom. Har inte berättat att jag ramlade av i fredags och slog i ryggen som fan. Var nästan helt orörlig i fredags kväll och lördagen. Men nu är det lite bättre, men vågar inte riktigt rida än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0