Hej :)

Nu är jag här igen. Har haft så mycket att göra och det har hänt en hel del. Bodde ju hemma en vecka för några veckor sedan. Men jag flyttade hem till lägenheten efter lite mer än en vecka. Så nu känns allt bra igen :)
Vi har haft både tjejkväll på jobbet och modevisning i bruzaholm förra veckan, så det blev lite stressigt, mycket att göra. Men nu är det klart och jag ser fram emot en vecka med lite jobb och påskfirande. Robin och jag äter inte så mycket godis på helger längre, eller vi hade våra svullomånader när jag flyttade hit, så vi har nöjt oss med mörk choklad och naturgodis. Men nu är det ju påsk snart, då måste man ha påskägg med lösgodis i. Så är det bara! Men det förbränner man ju nu när man är ledig några dagar och kan träna lite hårdare.
Lite random pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0