Torsdag

Nu är jag ledig i två dagar, sedan jobbar jag lördag och är ledig två dagar igen. Ska nog vara hemma lite över påsk. Får se ifall jag sover där med. Binno ska vara Hult. Orka sitta hemma själv i lägenheten.
Kom precis hem från en powerwalk runt ränneslätt. Blåste som in i... Fick jätteont i öronen :( Hann med att träna en liten stund med. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och ta det lite lugnt. Sedan blir det att laga någon lunch och dra till stallet. Mio var ganska stel igår eftersom  jag inte red något i helgen och har bara skrittat i två dagar innan. Men igår blev det ett dressrpass. Blir nog det idag med, eller om jag ska lägga fram lite bommar. Aja vi får se!
Fick hem nya chic-tidningen igår med, wiie! Så ska läsa den nu med kaffet :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0