> Torsdag!

Tjabba! Idag har jag hunnit med en del. :) Eller ja typ iaf. Jobbade till kvart över sex som vanligt. Kom hem och dampade på min kamera som inte kunde fokusera, kul. (ni kommer att förstå vad jag menar) Efter det gick jag ut och powerwalkade en sväng. Gick förbi mamma och pappa och hälsade på kissen. Han mår mycket bättre nu och ska snart ta bort tratten från huvudet.
Sedan nästan direkt efter så åkte jag till stallet. Hade tänkt att släppa honom men ridhuset var fullt, så det fick bli en snabbmockning bara. Blir det imorgon med kom jag på :( Ska handla då så jag hinner inte rida. Aja det blir ridning på lördag.
Nu sitter jag iaf med handduk i håret, har precis duschat och lagat mat. Binno och jag ska kolla på hem till midgård nu. Sen ska jag föna håret och sova. Jobbar ju imorgon med :)
Dagens, allt veromoda;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0